marți, 29 ianuarie 2013

Stimate si iubite dl. dimibaci,

In nemernicia mea ca un caine turbat mi-am permis sa-mi afirm public aspiratia spre libertate.

Daca dvs. , in netarmurita intelepciune de care faceti dovada, nu aveti aceasi dorinta este problema dvs. Cetatenii din loc. Capatul Rabdarii nu sunt nici psihopati, nici criminali in serie, nici frustrati. Sunt oameni pasnici si toleranti care doresc sa se afirme intr-o societate libera, o societate curatata de constrangeri, un loc in care fiecare poate sa se exprime asa cum doreste. Poate dvs. locuiti intr-o zona in care pistolarii isi fac de cap! Domnul le-a dat ratiune si tot Domnul le-o ia. Este voia Lui!

Adevaratii criminali sunt comunistii care au ucis (la propiu si la figurat) vietile a milioane de oameni.

Cei din Capatul Rabdarii intradevar au fost mintiti, au fost furati, au fost talharitii. Autorii acestor atrocitatii se plimba liber, fac parada de averile lor, ne dau cu tifla. Daca ii lasam cu siguranta vor face acelasi lucru si nepotilor si stra-nepotilor nostri! Este adevarat faptul ca regimul comunist a tampit, a ingustat si prostit romanii. Efecte se vad acum!

Ma bucura spiritul dvs. civic de care faceti dovada dar va marturisesc cu demnitate ca impotriva celor de mai sus am sa incerc sa lupt si ca voi fi un OM liber indiferent daca dvs. doriti ori ba!

Cu toleranta,
Capsunaru de la Capatul Rabdarii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu